joi, 15 noiembrie 2012

Personalitate cu stil

Dieta curcubeu-în culori toate


Pe bancă, când nici măcar frigul nu mă opreşte...
-Din ce?
-Din furt.Am furat arta din buzunarele oamenilor.

 De fiecare dată am ştiut că un stil vestimentar ieşit din comun, ascunde o "personalitate cu stil" . Sufletul se imbracă zilnic in haine, nevrând  să-şi scoată la iveală adevărata "frumuseţe".Poate el crede că aşa e bine...
Astăzi am apucat să văd şi curcubeul.Era pe faţa ei, cu mov înconjurându-i ochii.Găsesc "machiaj" şi in hainele ei, colorându-se de una singură, cât şi pe alţii.Emoţiile ei înseamnă culori. Tristeţea invizibilă pare a fi un accesoriu.Cât curaj! "Curcubeu" primeşte azi titlul de : "Cel mai frumos suflet vestimentar"! Un singur om poate ascunde un singur lucru:Talentul.Alt om poate descoperi in alt om, acelaşi lucru... Aici am vazut un amalgam de tot felul. Astfel a luat fiinţa "Dieta curcubeu- în culori toate":
"-O felie de pudră cu 200g fard roz
-400ml lac de unghii vişiniu
-O legatură de gene false negre
-2kg ruj roşu amestecat cu vernil
-Jumătate de tuş cu puţin albastru
-La final se poate bea 1l de rimel incolor"



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu